Fysik A

Jag ska plugga idag. Jag känner verkligen energin flöda genom mig. Vilket ju passar jättebra då det är just energi som jag ska läsa om. Energi och arbete, jösses, otroligt spännande saker...

Igår var jag oh Erika och klättrade. I tre timmar. Efter ungefär två timmar började mina underarmar domna. Idag har jag en helt otrolig träningsvärk i muskler jag inte visste att jag hade. Lite mysiskt kanske.
En annan sak som är mystisk är varför så många människor som klättrar har dreads? Vi diskuterade detta igår men kom inte fram till något bra svar. Någon som har en idé?
Jag kom på att jag i alla fall inte ska skaffa dreads. Jag tror det hade sett ganska lustigt ut...

På kvällen igår var jag, pops och mos på bio, Bröllopsfotogarfen blev det. En ganska mysig film. Ett minus (som iofs inte har med filmen att göra) var att vi satt på tredje raden. Liite för nära för min smak.

Klockan fem ska jag på combat och slå bort min träningsvärk. Sedan kommer Rahmen hit. =)




Kommentarer
Postat av: Anna

Jag tror också att du hade sett lustig ut i dreads. Jag tror såhär, att man har inte dreads för att man klättrar utan man klättrar för att man har dreads. Såhär tänker jag ^^ : Att om man har dreads så blir det väldigt jobbigt när man skall duscha, eftersom dreadsen måste torka ordentligt så att de inte möglar. Men de som har dreads vill ju också träna, så de har hittat en ansträngande sport där man inte svettas så mycket, nämligen klättring. Det är bra och ansträngande träning utan alltför mycket svett. Ha, känn på den förklaringen!! ;)

2009-11-23 @ 13:39:59
Postat av: Anna

Förresten, du är inte ensam ;)

http://egosumsara.blogspot.com/2009/11/svinis.html

2009-11-23 @ 22:06:41
Postat av: Anonym

Anna1: Haha det kan nog vara en rimlig förklaring. Men jag måste säga att man kan bli svettig när man klättrar. Jag säger bara igår! puh



Anna2. Haha hon är lätt min nya polare XD

2009-11-23 @ 22:23:46
Postat av: Anna

Klart, men om man jämför med combat typ :P

2009-11-24 @ 08:27:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0