Onsdag = Box = (Y)



DENNA TRADITION FÅR INTE UPPHÖRA!

Det råkar vara så det är: Onsdagar betyder box med Frank på Almedal klockan 17,00, och det är en stor tumme upp på denna kombination! Eller brukade betyda, för nu har mina kära små fightande flickor fått jobb. Detta är INTE OKEJ! Eller, okej, det är bra att ni har fått jobba, jag är verkligen glad för er skull, men jag saknar boxen.
Idag saknade jag boxen så mycket att jag gick utan mina små ff! Jag tänkte att det säkert skulle finnas någon annan ensam stackare som kände som jag. Och det gjorde det, mer eller mindre. Frankie parade ihop mig men en något längre kille (ca 175+) med kommentaren, "hon har varit på box förut, du kan ta i"... Vilket jag såg som en komplimang. Men efter att ha gått på Frankies pass i snart två år visste jag redan när han fällde denna kommentar att jag skulle få ett jävligt jobbigt pass!

Raka slag för min motståndare betydde att jag fick hålla mitzarna precis ovanför mitt eget huvud. Underbart. När vi skulle köra triceps-slag höll jag på att dö och självklart ser Mr Tränare detta och kommer och slår lite på mig och säger att jag ju !för fan får ta i!! Underbart^2!

Jag tog mig i alla fall igenom paset utan att avlida och det gick ganska bra att köra med dagens motståndare. Så om mina små ff inte kan gå med mig i framtiden kommer jag skita i det och gå själv ändå!
För Onsdagar<3Box = SANT!



Kommentarer
Postat av: Anna

Haha, satan vad bra :) frankie-boy's ljuva hämnd för att vi inte varit på hans box på en evighet!

2009-11-18 @ 21:54:29
Postat av: Emelie

Jag vill följa med när jag kommer hem! :D :D fast jag har sagt upp mitt sportlife kort :( men det löser sig :P

2009-11-18 @ 23:20:48
URL: http://mllechappell.blogg.se/
Postat av: Ida

Haha jag vet, när jag kom in i salen var hans första kommentar: "Jasså, du kom loss idag". Jag: "Eeh, va?" Han: "Ja, du brukar ju skylla på jobb annars när du inte kommer hit". Jag: "Jag men idag är jag ju här själv, det är de andra som jobbar med". Han, tittar allvarligt på mig: "Du är inte själv, jag ser en massa andra här".



Han är min idol den lilla feel-good-makern! XD

2009-11-19 @ 10:11:24
URL: http://xsforlife.blogg.se/
Postat av: Ida

Ja det får du göra Emelie! Säga upp sportlife kortet =O Allvarliga saker ;) Men det läser sig ska du se!

2009-11-19 @ 10:12:31
URL: http://xsforlife.blogg.se/
Postat av: Emelie

Skon kille den dar frankie! Jag kan trana hela december mitt kort gar ut i slutet av december sa nu kan vi boxas och combata varje dag nar ja kommer hem!!! :D

2009-11-23 @ 12:00:35
URL: http://mllechappell.blogg.se/
Postat av: Ida

Det är så det ska låta vännen =D Gött!

2009-11-23 @ 12:09:51
URL: http://xsforlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0