Ost och kex

Nu är ännu en helg över... Och den var, ja, eh... Den är i alla fall över nu =) Och den fick ett fint slut.

Igår kom Anna, Becca och Ms ;) *:) hem till mig på ost, kex och te! Och kvällens samtalsämnen var väldigt ovanliga för att vara oss.
1. Vi pratade om konstiga gamla lärare.
2. Vi pratade om vad vi verkligen inte ska döpa våra barn till om vi får sådana. Vet ni hur många konstiga namn det finns där ute i världen?
3. Vi pratade om träning... men det är iofs inget ovanligt...

Sedan berättade Becca att hon bara läst ett av mina inlägg för att jag skriver för långt. Men om det ska bli någon mening med inläggen får de ju ha lite längd. Men jag till ägnar detta korta inlägg till Becca och lägger också upp en fin bild på henne för att hon är så go! Hoppas du orkar läsa ;)


Kommentarer
Postat av: Sofia

Inte lätt när man gärna tjötar på, känner med dig ;)

2009-11-18 @ 09:02:54
URL: http://bananvecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0