Fredags...



I fredags var jag alltså på fest för Lönn som beger sig till Spanien nästa vecka. Jag och Rahm tillbringade en fin förmiddag i metropolen Mölndals Bro för att köpa present. Vi gick in på Apoteket och köpte allt vi kunde tänka oss att en blivande spansk kock kan behöva: öronproppar (det är högljutt på spanska restauranger), treo (jobbiga spanjorer kan ge huvudvärk), laxabon (ja, eh, Rahms idé, man vet ju aldrig när man får förstoppning...), kondomer (...), Bamse-tvål och shampo (ja?)...Ungefär här kom en apotekstant fram till oss och frågade om vi behövde hjälp, men vi sa att vi hade full koll på läget och gick och betalade. Vi kände oss mycket nöjda med våra inköp!

Festen på kvällen var grym, alla gäster hade fått uppdrag. Rahm skulle dansa på stolen till "Hero" med Charlotte Perelli (tyvärr missade jag detta eftersom jag var tvungen att jobba och fick komma senare till partyt), Filip skulle strippa (detta missade jag också...), Lönn skulle vaxa benen (detta missade jag inte!) och jag kan fortfarande inte släppa hanns reaktion:
Lönn första draget: "Aaaaaj...fast jag måste säga att det känns rätt skönt"
Nästa vaxlapp sätts på Lönns andra ben.
Lönn andra draget: "Aaaaaaaaj aj aj...fast, det är fortfarande rätt skönt"...

Mitt uppdrag var att skryta om mina kunskaper om exotiska akvariefiskar, och Rahm kan nu allt om dessa...

Det var en fin fest i alla fall som jag sent kommer glömma =)



Vi var party^^


Kommentarer
Postat av: Anna

Varför kan man inte "gilla" blogginlägg? ^^

2009-10-05 @ 20:41:13
Postat av: Ida

Haha jag vet, det suger ;)

2009-10-05 @ 20:50:30
URL: http://xsforlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0