Fredag-söndag

Och så var ännu en helg över och vardagen fortsätter...

I fredags pluggade jag och Rahm fysik. Eller rättare sagt jag halvsov på stolen med en kudde i knäet och Rahm gjorde en helt otroligt konstig spellista på Spotify. Efter plugget blev det pump med Anna som instruktör på Sportlife Kållered. För en gångs skull kändes det soma att jag tog rätt vikter. Innan har jag alltid fegat lite, men i fredags kändes det bra!
Efter träningen blev jag lite piggare och efter middag hemma åkte jag in till stan för att ta en öl med några jobbarkompisar. En öl blev två som blev tre och till slut landade jag på fyra öl och en apple sourz shot. Goda grejer det där! Stället vi var på var också riktigt mysigt. Flygarns Haga som ganska nyss har renoverats upp till ett riktigt coolt ställe med bra priser! 
På vägen till pendeln blev det Burger King istället för skinka på badrumsgolvet! 
Pendeln landade halv tolv i K-red och Pops kom ner och mötte mig. 
Jag föll i säng, nöjd och glad efter en av de trevligaste utekvällarna på länge, och sov till klockan sju nästa morgon när klockan ringde. 

När jag vaknade konstaterade jag att det var en dålig idé att ta bilen till Fässberg och var lite generad över att fredagens konsumtion av alkohol fick mig att bli bakfull...
Jag tog iaf pendeln till Mölndal och gick till Fässberg. Sedan började högskoleprovet. Det var på sätt och vis inte svårt. Mest konstigt och jag blev irriterad över frågorna. Detta kan ha något att göra med mitt redan nämnda tillstånd men jag vet inte. Jag tror att hur nykter jag än hade varit så skulle jag tyckt att det var löjliga frågor. Jag väntar nu med spänning på resultatet i alla fall.

Efter provet blev det pizzaparty hos mig. Hela gänget var samlat med undantag från Cissi som jobbade. Pizzorna blev i alla fall goda och jag tror att alla åt sig ordentligt mätta.

Igår skulle jag och Erika klättra för andra gången sedan vi avslutat kursen på Fysiken. Vi tänkte tetsta på ett ställe som heter Klätterdomen och som ligger i Kviberg. Men vi hittade inte dit så det fick bli Klätterfabriken istället. Testade lite nya väggar där istället och det kändes faktiskt bra, trots grym träningsvärk i låren efter fredagens pump!

På kvällen jobbade jag för Magnus. Maria måste ha något emot den grabben för hon tänkte ge honom uppdrag som att tvätta bakom bingarna med lök och under backarna med frukt. Men eftersom han inte var där fick jag göra det istället. Verkligt smutsigt arbete!

Nu ska jag åka och fika hos Sara med mina små flickor!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Förvånad att du inte nämnde något om de krossade tomaterna, de blev ju faktiskt en grej under kvällens gång. Tyckte jag :P

2009-10-26 @ 19:58:02
URL: http://bananvecka.blogg.se/
Postat av: Emelie

Högskoleprovet och bakfylla låter inte som den bästa kombinationen men det gick säkert jättebra :)kanske något man ska testa nästa gång :P

2009-10-26 @ 21:21:36
URL: http://mllechappell.blogg.se/
Postat av: Ida

Sofia: Nja alltså jag är fortfarande förkrossad över att folk tyckte att det var för mycket tomatsås på min pizza så jag utelämnade det ;)

Pemm: Haha alltså jag skulle inte rekommendera kombinationen ;)

2009-10-27 @ 16:36:53
Postat av: Rahm

Shoten sa du inget om! ;)

2009-11-02 @ 11:10:45
Postat av: Ida

Nee jag skulle få ännu mer skit av dig då ju ;)

2009-11-05 @ 10:24:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0