En fin måndag

God kväll!

Idag har varit en riktigt bra dag. Jag borde ha pluggat fysik. Men det gick sådär. Jag åkte till Kunsgmässan istället och kollade kläder. Jag hade egentligen tänkt att byta ett linne på H&M som var i fel storlek, men när jag kom fram hade jag glömt kvittot hemma, så jag utforskade alla spännande affärer istället.
Något inträffade som jag inte trott var möjligt; jag hittade tre par byxor som passade! Tre par! Alla gick att knäppa! Gosh tänkte jag och köpte alla tre... Smart...

Jag tog även en sedvanlig tur in på Stadium, vilket jag aldrig skulle ha gjort; Jag blev kär vid första ögonkastet.
Rosa bandet och Champion har tydligen något samarbete och har lanserat en liten kollektion med grymt sköna och snygga träningskläder. Jag gjorde tyvärr misstaget att prova alltihop och det passade. Perfekt. Illa som bara den med tanke på att jag hade tänkt att spara pengar. Jag försökte en liten stund att övertyga min hjärna om att om jag köpte kläderna gick ju pengarna till en bra sak, men min hjärna är smart och lät sig inte luras. Så min förhoppning om ett långvarigt förhållande blev endast ett hett moment i provrummet och slutade med ett tårfyllt farväl...

MEN! När jag kom hem och provade alla mina tre par svarta byxor igen inför mitt smakråd Becca så kom vi fram till att ett par ju faktiskt räcker gott och väl. Jag ska alltså lämna tillbaka två par och skulle kanske på så vis kunna återfå min svunna kärlek... Om jag lyckas övertyga min hjärna om att de pengar jag lade på byxorna ju egentligen redan är borta och att byxorna nu endast ändrar form till träningskläder... Men jag vet inte om min hjärna går på det heller, för den är som sagt inte så lättlurad.

Nog nu. Jag har i alla fall haft en grymt trevlig kväll med Becca. B&J, middag, Skönheten och Odjuret och storslagna planer. Bättre blir det inte!

Becca och jag ska förresten döpa vårat framtida barn till Belle =)
God natt!



      Grym Sport BH                          Grymt Linne                           


      Grymma Bywor


Kommentarer
Postat av: Sofia

Vilken tid var du där på måndagen? Jag och Anna strosade nämligen runt på Kungsmässan också! :O

2009-10-06 @ 12:43:19
URL: http://bananvecka.blogg.se/
Postat av: Ida

Jasså? Mellan tolv och halv två typ =)Hittade ni något då?

2009-10-06 @ 15:11:32
URL: http://xsforlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0