Spiderwomen

Haha gymt titel, nä, kanske inte.

Jag har i alla fall varit på min sista klätter lektion idag. Friklättrade på en sex meter hög vägg. Grymt kul och galet svårt. Det kallas egentligen att ledklättra. En person står på marken och matar ut rep till klättraren som sedan fäster repet i karbinhakar på väggen. När man är nästan högst upp och vet att det är en bit ner till nästa säkring kan jag lova att man inte är för kaxig. Jag fick mjölksyra i armarna flera gånger och blev tvungen att släppa taget om väggen och hänga och vila en stund innan jag kunde klättra vidare. Men upp kom jag tillslut!

Nu sitter jag i min säng och dricker ett väldigt äckligt te. Forest fruit, som egentligen bara smakar kemisk sörja. Alla mina goda teer har tagit slut.

Nu ska jag plugga fysik. Wiie

 


Ungefär såhär kände jag mig
idag när jag nått upp till
väggens topp på
sex meter^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0