Helg

Det är söndag och jag sitter i sängen med en kopp mynta-te i handen och datorn i knäet. Det regnar ute och jag vill inte gå upp!

Men jag måste gå upp. Om en kvart ska jag hämta Erika och sedan ska vi åka och klättra. Det ska i och för sig bli grymt. Jag fattar bara inte varför jag alltid redan måste ha världens träingsvärk när jag ska klättra. korkat...

Igår jobbade jag ett till tio igår och jag har aldrig varit med om en så seg dag på Coop. Fredagens utgång kändes i varenda del av kroppen. Framför allt huvudet och magen. Jag kom på den brilianta idén att jag kunde gå och lägga mig i en av pappersbingarna med hygienprodukter bak på lagret. Alla hatar att plocka hygien och ingen skulle komma på att leta efter någon där. Min kära kollega sa då till mig att jag annars kunde gå och lägga mig i sängen upp i vilorummet, för vem fan skulle någonsin komma på tanken att leta där?
Jag gick o ch plockade upp baguetter istället...

Efter jobbet åkte jag ut till tre av mina kärlekar i Näset. Underbart att se er när ni sitter är och fnittrar i soffan <3 Det gjorde min dag!
Jag stannade inte så länge. Halv tolv körde jag hem Anna och Sofia till pendeln. Och jag fick BERÖM för min bilkörning! Se på den ni!

Nu borde jag verkligen gå upp och klä på mig. Jag ska hämta Erika om nio minuter. Jösses.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0