Mot huvudstaden!

Yes, imorgon bär det iväg till Stockolm med mina fina tjejer! Klockan åtta imorgon går blien och vi räknar med att vara framme vid lunchtid ungefär. Tror det kommer bli en grym helg!

Nu ska jag snart åka in till stan och lämna tillbaka två av de tre par svarta byxor jag köpte. Känns bra. Sedan blir det föreläsning i fem timmar på geovetarcentrum. Känns mindre bra. Det finns nämligen ett stort problem där;
De säljer inte te! Inte ens på pressbyrån bredvid. De säljer varmt vatten, men de har inga tepåsar. Och hur ska jag som stackars icke-kaffe-drickare klara en hel dag inlåst i ett klassrum om jag inte får mina koppar te?
De borde skämmas.

Nu ska jag kliva upp i alla fall. Dagens största steg. So long!



Stockholm får se upp i helgen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0